A 2025-ös turné akkor érkezik, amikor Martin korai felemelkedésétől a globális sztárság felé tart. Miután elnyerte a Latin Ikon Díjat – egy olyan díjat, amely kiemelte jelentős szerepét a mai popzene alakításában –, a szakértők a kereslet határokon átívelő növekedését várják. A pontos dátumok és helyszínek még nincsenek rögzítve, de a rajongói oldalak és a közösségi média már most az előértékesítési regisztrációk megugrását mutatják, amit a közelmúltbeli televíziós szereplések is felerősítettek. Ez a turné kevésbé tűnik koncertek sorozatának, inkább egy kulturális ünnepnek, amely magasabbra teszi a lécet a latin popzene élő show-ival szemben. További jegytípusokért lásd a popzene jegyeket.
Egy Ricky Martin show a hangok, fények és mozgás multiszenzoros keveréke. Az első dobszó afro-karibi ritmusokból és modern popzenei csiszoltságból merít; a salsában és utcai táncban képzett táncosok a dalszövegeket visszhangozó történeteket mesélnek el, párbeszédet teremtve az énekes és a közönség között.
A LED-falak és a világítás a hangulatot változtatják – piros a "She Bangs"-hez, kék a "Livin' La Vida Loca"-hoz –, segítve a közönséget az izgalom, az emlékek és a kollektív erő megosztásában. Martin gyakran besétál a közönség közé, felkiált: "Gyerünk!", és ezreket énekeltet, egy hatalmas arénát közös, intim pillanattá zsugorítva. A műsor angol slágereket és spanyol balladákat kever, bemutatva a nyelvi határok átlépésének és az egységes rajongói élmény megteremtésének képességét.
A színpadi hangulat Martin portorikói erőművész imázsából is táplálkozik: a ruhák a csillogó flitterektől az egyszerű fekete pólókig változnak, minden változás illeszkedik a műsorlista és az érzelmi hangvétel változásához.
Van valami átalakító abban, ahogy Ricky Martin uralja a színpadot: a show az energikus koreográfiát, a kétnyelvű dalszerzést és a nagyszabású látványt ünneppé, nem pedig szokványos előadássá olvasztja össze. A jelmezek, a színpadkép és a klasszikus és új anyagok keveréke olyan pillanatokat teremt, amelyek egyszerre nosztalgikusak és sürgetőek. Akár kedvenc dalait hallgatja újra, akár most fedezi fel először, egy élő este Martinnal maradandó élményt nyújt.
A Ticombo szigorú ellenőrzési rendszerével tűnik ki, amely a vásárlók biztonságát szolgálja. Minden jegy több ellenőrzésen megy keresztül: egy blokklánc-rekord rögzíti a származást, egy csalás elleni algoritmus ellenőrzött listák alapján szűri a kereskedőket, a gyanús eseteket pedig emberi ellenőrzésre jelölik. A Ticombo vásárlóvédelmi ígérete magában foglalja az érvénytelen jegyek teljes visszatérítését, az élő ügyfélszolgálatot és a lemondott előadások biztosítását. Megbízható közvetítőként a platform megkönnyíti a tranzakciókat és bizalmat épít a művész, a helyszín és a rajongók között.
2026. 01. 31.: Saadiyat Nights - Ricky Martin Jegyek
2025. 12. 16.: Ricky Martin Jegyek
2025. 12. 21.: Ricky Martin Jegyek
Ricky Martin egy Menudo fiúegyüttesbeli tinédzserből hatalmas szólósztárrá vált, ami azt mutatja, hogyan tud egy művész megváltozni és képviselni kultúráját. A Puerto Ricó-i San Juanban született Enrique Martín Morales tizenkét évesen lépett fel először, korán megtanulta, hogyan működnek a turnék és mire számítanak a rajongók. 1991-ben elhagyta a Menudót, és szólókarriert épített, amely Grammy- és Billboard-elismerést szerzett, biztosítva helyét a latin és az angol piacon.
Az 1999-es angol nyelvű lemeze, amelynek középpontjában a "Livin' La Vida Loca" állt, a latin ritmusokat bevitte az amerikai, európai és ázsiai mainstream rádiókba. A slágerek mellett Martin hangját az LMBTQ+ jogok és humanitárius ügyek képviseletére is használja – 2010-es "A szabadság hangja" című könyve és a Ricky Martin Alapítvány katasztrófasegélyt, ösztöndíjakat és LMBTQ+ ifjúsági szolgáltatásokat támogat.
Zeneileg elindította a latin crossover hullámot; társadalmilag a láthatóságot, a kitartást és a filantrópiát képviseli. Kétnyelvű katalógusa és a fejlődés iránti hajlandósága miatt továbbra is példakép az új latin művészek számára, akik globális elérésre törekednek.
A Menudóban Martin szigorú munkamorált tanult, és fiatal rajongótáborra tett szert Latin-Amerikában és Európában. Az intenzív turnézás megtanította a színpadi mesterségre, a közönség bevonására és a popzene üzleti oldalára, valamint kialakította a nyelvek keverésének szokását – ezt a vonást szólókarrierjébe is magával vitte.
Az 1999-es angol nyelvű, saját nevű albuma a latin ütős hangszereket ötvözte a pop-rockkal, és a többszörös platinalemezes "Livin' La Vida Loca" slágert hozta, amely az 1990-es évek végének egyik meghatározó himnuszává vált. Ez a pillanat bebizonyította, hogy a latin popzene világszerte eladható, és arra ösztönözte a lemezkiadókat, hogy crossover művészekbe fektessenek be.
A Sound Loaded (2000) című album és a "She Bangs" című kislemez is Martin művészi fejlődését mutatta – elektronikus textúrákat és zenekari elemeket adott hozzá, miközben megőrizte a latin ritmus gyökereit. A folyamatos toplistás sikerei a piacokon keresztül bizonyították, hogy képes megújulni, miközben releváns marad.
A 2025-ös MTV VMA Latin Ikon Díj megerősítette tartós befolyását. Az elmonti (New York állam) UBS Arénában megrendezett ünnepség klasszikus slágereket és újabb műveket ötvözött, vendégszereplésekkel, amelyek több generációt átfogó vonzerejét illusztrálták. Köszönőbeszédében a marginalizált hangok valódi képviseletének fontosságát hangsúlyozta a mainstream médiában – karrierjének állandó témája. A show után klasszikusainak streamelése megugrott, ami a megújult közérdeklődést tükrözi, és megerősíti helyét a kortárs zenében.