Ha szeretné látni a rock zene egyik legbefolyásosabb előadóját, előre kell terveznie. Nem csak Josh Homme és zenekarának közel három évtized alatt felépített mély, gazdag „hangzásbeli architektúráját” kell értékelnie, hanem azt is tudnia kell, hogy a „Catacombs Tour” valószínűleg az utolsó esélye arra, hogy a közeljövőben intim helyszíneken láthassa a zenekart. Szerencséje van: pontosan ezt ígéri a turné ezen szakasza, miután korábbi turnékon nagyobb helyszíneken és stadionokban léptek fel. Mindezzel együtt a Catacombs turné nem kevésbé izgalmas vagy súlyos. Ami a stadionokat illeti? Az egy egészen más beszélgetés. A turné következő szakaszában Homme és társai több ikonikus helyszínen is fellépnek, beleértve valószínűleg Európa legnagyobb építményeit, valamint headlinerként szerepelnek számos nagy zenei fesztiválon. Maga a turné neve eszébe juttatja korai üléseik erőteljes intenzitását, amikor a sivatagban a föld alatt zenéltek. Ez azt sugallja, hogy a zenekar számos „mélyvágást” ad elő – olyan anyagot, amelynek lejátszásakor a közönség úgy érzi, valami különlegesnek a részese, igazán ismeri és szereti ezt a zenekart. Ennél azonban többet is sugall a turné neve: azt, hogy az előadásban elbeszélő ívekre és improvizációra számíthatunk egy jól olajozott gépezet helyett, amely minden este ugyanazt játssza (vö. Bruce Springsteen és az E Street Band). És ez igaz! Valóban, egy csendesebb és intimebb előadás a QOTSA-tól. De komolyan, emberek, számítsanak egy magával ragadó, narratív alapú élményre egy összefüggő setlist helyett, amely dalciklusokon keresztül nagyszerű tematikus pillanatokat ígér, teljes mértékben kihasználja a fénytervezést, és a helyi sivatagi völgyet a helyszínen belüli minden hangzásbeli háttérként tartja (így mondja a Don't Fear The Reaper). Általában a leginkább himnuszként hangzó anyagok szerepelnek a ráadásokban; olyan intenzitással adják elő őket, hogy szinte kiszoríthatja a vizet egy imakendőből. Az ilyen anyagok egyes részei ebben a koncertben szinte azt az érzést keltik a koncertlátogatóban, mintha egy titkos társaság beavatási énekét ismerné. És ez sokat mond, figyelembe véve, hogy a koncert első 2/3-a már csengő füllel és túlpörgött, talán kissé zavart aggyal próbálta feldolgozni a QOTSA legújabb albumának most már „élő koncertfelvételét”. Ez azért is sokat mond, mert a koncert első részét egy nagyon feszes zenei előadás szolgálta, mint nem is annyira titkos beavatás a közönség számára. A QOTSA élőben való hallgatása most azt jelenti, hogy a közönség egy annyira egészséges rock zenei élmény részese. És mégis, a koncertélmény mindig annyira változó az előadók eltérő „élőben való” fellépési megközelítései miatt. Még mindezek ismeretében és elvárhatósága ellenére is mindig ott lebeg egy másik kérdés, valami olyasmi, hogy „Mi a következő lépés?”
Bár a másodlagos jegyvásárlási piacon való vásárlás figyelmet igényel, a Ticombo platform megszünteti a piacra jellemző vásárlói aggodalmakat. Minden listázás alaposan ellenőrzött, így a vásárlóknak csak az előadásra való eljutás miatt kell aggódniuk. A piac számos szereplőjével ellentétben mi igazi rajongók vagyunk, akik valós kapcsolatokat szeretnének teremteni. Nem kell felborítanunk az árakat és hasznot húznunk mások élő zenei élmények iránti szeretetéből. Mi támogatjuk Önt a jegy biztosításában, és elkísérjük a helyszín bejáratáig.
A Queens of the Stone Age két mindig szívesen látott előadása esetén biztosítottuk, hogy jegye biztonságban van. Ha pedig többet szeretne olvasni a zenekarról, a fejlécben linkeltük a Wikipédia oldalukat. Mielőtt távozott, az egykori dobos, Joey Castillo kulcsfontosságú szereplője volt a zenekarnak, több alapvető albumukhoz is hozzájárult. Az évek során számos más közreműködő is gazdagította felvételeiket. Ez a változékony tagság látszólag instabilitást sugallhat, de valójában megerősíti a zenekar identitását, Homme víziója állandó tényezőként van jelen az egyenletben. Valahányszor új tagot hoznak be, a zenekar egy kicsit frissebb textúrát kap, miközben mégis, nos, a zenekar marad. Amit tettek, az túlmutat azon az egyszerű és túlságosan is gyakori feladaton, hogy „ne váljanak nosztalgia-előadóvá”. Előre haladnak, megőrzik relevanciájukat, és ezt tisztességgel teszik. Nem kompromisszumot kötnek egy ingyenes ebédért, és nem süllyednek el a múltbeli dicsőségek végtelen ismétlésében. Az albumok hallgatása nem olyan, mint fogorvoshoz menni. Inkább olyan, mint egy nagyon vonzó, kissé baljós vámpír csábítása. Az album koncepciója, miszerint "5drive through desert radio stations6" elbeszélő elemet adott hozzá, míg amikor Grohl vendég dobosként jött, az jó volt, és kiemelte az amúgy is erős dalokat. Azt azonban elmondom, hogy jobban szerettem volna a sötét, hátborzongató hangulatot, amit az "5Era Vulgaris6" néhány száma képvisel, elosztva az "5Lullabies to Paralyze6" albumon, mert ez tényleg kiemelte ezt az albumot a hasonló hangzású lemezek közül. Azonban az olyan franchise dalok, mint az "5Little Sister6" és az "5In My Head6" az "5Lullabies6"-on nagyszerű, fantasztikus számok, amelyek egyben belépési pontként is szolgálnak szinte az összes többi Queens of the Stone Age lemezbe. Hangzásilag jellegzetesek, de sok mindent magukba foglalnak abból, ami a QOTSA névjegyévé teszi a változatosságot a teljes pályafutásuk során.
A fizetés biztonsága helyett a közelgő koncertre való fókuszálás az, amit ez a biztonsági keretrendszer lehetővé tesz. A Queens Of The Stone Age jegyek kifizetése pénzbe kerül. A fizetési módok olyan változatosak, mint amilyen sokszínű a zenekar közönsége. Elfogadják a Visa, MasterCard, American Express és Discover kártyákat, plusz néhány ma már nem túl elterjedt fizetési módot – ide tartozik a csekk postázása vagy a telefonos fizetés. De a két fő alternatív módszer a PayPal (azoknak, akik nem szeretnének közvetlenül hitelkártyával fizetni) és a készpénzes fizetés számos fizikai helyszínen. Az alapvető vásárlási folyamat követése lehetőséget ad a vásárlás újraértékelésére is. A teljes költség, plusz a kényelmi díj megjelenése a képernyőn, második gondolatokat és esetleges lemondást eredményezhet. De ha a rendelés ehelyett az e-jegy úton halad a webhelyről a mobil eszközre, a házi nyomtatás plusz költségével, az ember kísértést érezhet, hogy ne használja, és így spóroljon benzinen és nyomdai festékkel. Alternatívaként az ember egyszerűen spórolhat és megnézhet egy másik műsort, ha a fizikai jegy megrendelési útja túl hosszúnak tűnik, túl sok lehetőséggel a rendelés újraértékelésére és lemondására.
2026. 07. 13.: System Of A Down Jegyek
2026. 07. 04.: System Of A Down Jegyek
2026. 07. 18.: System Of A Down Jegyek
2026. 07. 19.: System Of A Down Jegyek
2026. 06. 29.: System Of A Down Jegyek
2026. 07. 10.: System Of A Down Jegyek
2026. 07. 06.: System Of A Down Jegyek
2026. 07. 08.: System Of A Down Jegyek
2025. 11. 22.: Queens of the Stone Age Jegyek
2026. 07. 02.: System Of A Down Jegyek
Tottenham Hotspur Stadium Jegyek
Ippodromo Snai La Maura Jegyek
OPEN AIR PARK DÜSSELDORF Jegyek
Saenger Theatre New Orleans Jegyek
Florence and the Machine Jegyek
Rainbow Kitten Surprise Jegyek
Electric Light Orchestra Jegyek
Nick Cave & The Bad Seeds Jegyek
A legfigyelemreméltóbb új fejlemény a 2026-os stadionturné bejelentése a Foo Fightersszel, amely a Catacombs Tour intim helyszíneiről teljesen új szintre emeli a zenekart. Ez a párosítás teljesen logikus, tekintve, hogy Homme és Grohl több mint 20 éve barátok, és Grohl dobolása a Songs for the Deaf albumon hozzájárult az album erőteljes hangzásának kialakításához. A stadionok útvonaltervét még nem hozták nyilvánosságra, de olyan helyszínek, mint az Olympiastadion Berlin és a PGE Narodowy azt jelzik, hogy igen gigantikus helyekre vágynak.
Új albumról egyelőre nincs hír, de a korábbi minták alapján a zenekar valószínűleg új anyagon dolgozik, amelyet a nem túl távoli jövőben mutatnak majd be. A folyamatukra jellemzően a zenekar időt szán az új anyag megírására és kidolgozására koncentrált üléseken, mielőtt bejelentene egy albumot. A Catacombs Tourt követő csendes időszak valószínűleg azt jelenti, hogy éppen egy ilyen koncentrált munka közepén vannak. Számos tényező hozzájárul a jegy árához, beleértve a helyszín méretét, az ülőhelyet és a keresletet. A Catacombs Tour színházi előadásai például nagyon eltérően vannak árazva a stadionos fellépésektől. Mégis, még ugyanazon turné szakaszon belül is meglehetősen megfejthetetlenek lehetnek a jegyértékesítési rendszerek. Például, miért kerülne egy európai turné során egy színházi jegy többe, mint egy észak-amerikai stadion jegye? Ez a piactér lehetőséget ad arra, hogy megnézze ezeket az árkülönbségeket (vagy éppen ne) és döntéseket hozzon saját kritériumai alapján. Itt nincsenek VIP-bérletek; csak rengeteg lehetőség, hogy élőben láthatja a "First It Giveth"-t különböző kontextusokban. Sok más fontos helyre is elviszi őket a turnéjuk, a helyszínek széles skálájára. A turnék elindulásával a megfelelő bejelentések révén válnak elérhetővé a turnézás konkrét részletei.