Kevin Parker pszichedelikus popzenének európai színpadokon való megtekintése több mint egy tranzakció; ez egy lehetőség arra, hogy valami igazán elképesztő élményben legyen részünk. A Tame Impala mögött álló ausztrál géniusz továbbra is új és káprázatos módokon definiálja a rock koncerteket, olyan arénashow-kkal, amelyek vizuális és akusztikus savtesztnek érződnek. Parker stúdiómágiáját kifordítja, minden szintetizátor pulzálást és dobütést egy élő, lélegző részévé téve annak az elmerülő élménynek, amelyhez a legtöbb rock előadó nem érhet fel.
Az európai kalandjára szóló jegyekről az a hír járja, hogy hamarosan kaphatók lesznek. A rajongók Európa-szerte idén télen és 2026 tavasza felé izgatottan várják a hivatalos Tame Impala turnédátumokról és helyszínekről szóló híreket. Parker alapos felkészüléséről szóló híre garantálja, hogy minden turné teljes egészében megérkezik, minden produkciós elem a helyén van, a zene, a világítás és a vizuális elemek pedig zökkenőmentesen integrálódnak.
Történelmileg az európai turnék hosszú távú fellépéseket tettek lehetővé különféle közép-európai és brit helyszíneken, így a rajongók hozzáférhettek olyan előadásokhoz, amelyek dacoltak a kategorizálással, olyan akusztikus terekbe juttatva őket, amelyek általában a house és a techno számára vannak fenntartva. 2026-ra az ígéret nem csupán az, hogy a régi kedvenceket elérhetővé teszik, hanem az is, hogy a friss albumok dalait visszahozzák az élő közegbe, ahol maximális hatást és rezonanciát érhetnek el alapvető kompozíciós kifinomultságukkal. Minden szett egy teljes értékű arénaélmény intenzitását és intimitását nyújtja majd.
Hipnotikus mintákban az LED-ek koncentrikus körei úgy tűnik, mintha a helyszín fizikai dimenzióit a valóság határáig nyújtanák. Parker valami teljesen ősi dologhoz nyúl. Ezt a nagy hangzást lenyűgöző produkcióval közvetíti. Néhány mai felkapottabb popelőadóval ellentétben Parker hangzásvilágának legizgalmasabb aspektusa az, hogy milyen tisztán hallható minden egyes hangszer, még akkor is, ha minden réteg ugyanarra a nagy pillanatra hajt.
Minél korábban biztosítja valaki a jegyeket, annál jobbak a látási viszonyai és annál tisztább az élménye ezeken a gondosan és szándékosan tervezett helyszíneken. Ezek a vizuális elemek a központi LED-tömbök akadálytalan kilátásától függenek, míg ezek a térbeli rendszerek a központi nézőtérről vagy bizonyos emelt szakaszokról működnek a legjobban.
Parker zenekara úgy játszik, mintha a csend minden pillanata meghívás lenne a kiabálásra. A show vizuális elemei a hangzási élménnyel együttműködve magával ragadó környezetet teremtenek. Ezek az előadások a Tame Impala teljes felvett munkásságának skáláját mutatják be, dinamikus színpaddal és produkciós elemekkel, amelyek a zenekar élő show-inak szinonimájává váltak.
A másodlagos piacon való navigálás során meg kell bíznunk mind a kínált termékek eredetiségében, mind a tranzakciók biztonságában. A másodlagos piaci jegyek számára megbízható és biztonságos utat jelentenek az ellenőrzött eladók hálózata, akik valós eseményekre szóló, ellenőrzött hirdetéseket kínálnak. A biztonságos jegyek biztonságos hirdetésekből történő vásárlása kiküszöböli a szabályozatlan csatornáktól való vásárlással járó aggodalmat.
A rendszer átláthatóságot biztosít a vásárolt termék és a vásárló személyét illetően, világos árszerkezettel, és értékre vonatkozó spekulatív narratívák ingadozásai nélkül.
2026. 05. 07.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 05.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 07.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 08.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 09.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 08.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 04.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 12.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 16.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 26.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 01.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 11.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 13.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 23.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 29.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 03.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 10.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 14.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 20.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 25.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 30.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 04.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 05.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 18.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 27.: Tame Impala Jegyek
2026. 05. 13.: Tame Impala Jegyek
2026. 04. 19.: Tame Impala Jegyek
2026. 07. 05.: Tame Impala Jegyek
Unipol Arena - Casalecchio di Reno Jegyek
Utilita Arena Birmingham Jegyek
Meo Arena (Ex Altice Arena) Jegyek
Super Bock Arena - Pavilhão Rosa Mota Jegyek
Kevin Parker útja a perth-i hálószobájában dolgozó producertől a nemzetközi hírű művészig a zene egyik legmegkapóbb sikertörténete. Ennek a megkapó történetnek része az a tény, hogy Parker teljes művészi kontrollt gyakorolt a Tame Impala projekt felett, és ezt a kontrollt meg is tartotta, ahogy a projekt növekedett.
Ami a Tame Impala zenét különlegessé teszi, ellentétben egy hagyományos rockzenekar dinamikájával, az Kevin Parker frontember egyedülálló víziója, aki a zenekar dalait írja, producereli és előadja. Bár a Tame Impala négy stúdióalbumának mindegyike egy fejlődésről tanúskodik, egy különálló és összefüggő esztétikai vízió köti össze a zenekar összes munkáját. Ez az esztétikai háttér teszi a Tame Impala munkáját olyanná, amibe igazán bele lehet mélyedni, amit hallgatás közben fel lehet fedezni.
Ez készíti elő a terepet a kultikus rajongói odaadásnak is, amelyet a Tame Impala vonzott. Grammy-jelölések és -díjak, ARIA-díjak, sőt még a legkedvezőbb kritikák is egyre közelebb hozzák a zenekart a megközelíthetetlen művészi géniusz aurájához. A zene valóban különleges. Kifizetődő a hallgató számára, és kiterjeszti mindazt, amit technikailag és hangzásilag elér.
A „Because It Feels Like We Only Go Backwards” hatalmas lépés volt a Tame Impala mainstream sikerei felé, de a zenekar nem áldozta fel a művészi értékeket egy sláger kedvéért. A 2015-ös „Currents” album fő témája az elszigeteltség. Ezt szinte mindenki érezte már valaha, de a produkciójában és a hangok elhelyezésében a „Currents” eléri azokat a minősítéseket, amelyeket a pop zenei világ a „meleg” szóra adományoz.
A „The Less I Know the Better” mind zenei, mind szöveges összetevőit tekintve a szadista javaslat határán mozog. Mégis egy fertőzően élénk dal, amely teljesen váratlan ritmikus fordulatokat vesz, miközben különböző zenei riffeket rétegez egymásra.
A „The Slow Rush”, amely körülbelül fél évtizeddel az utolsó Tame Impala album után jelent meg, valóban rászánja az időt. Az album időbeli tematikája megközelíthető a szövegei szempontjából, ami beszélgetést indíthat az idő múlásáról, de „The Slow Rush” pontosan 48 percet és 18 másodpercet igényel ahhoz, hogy eljusson az elejétől a végéig.
Ez egy többrétegű hitelesítési folyamat, amely már a bejáratnál megállítja a csalókat. A piactérre való belépés megköveteli a hitelesen igazolható jelenlétet; a megfelelő igazolás nélküli hozzáférés megkísérlése nem működik. Nem lehet valaki hamis személy, ha nem tudja kifizetni a hitelesítési folyamatba való bejutását.
Ezután kifizeti a jegyét. Majd a fizetést hitelesítik. Ezután a pénzt oda továbbítják, ahová mennie kell. Egyetlen ponton sem marad teljesen védtelen, és egyetlen ponton sem lebeg semmilyen érzékeny adata biztonság nélkül.
A fizetés feldolgozása gondtalan kell, hogy legyen, ha nagyobb hitel- vagy bankkártyával, esetleg digitális fizetési platformmal fizet. Pénzügyi adatai nem lesznek közszemlére téve, hogy bárki hozzáférhessen; mind a tranzakció során, mind az adatbázisban tárolva titkosítva vannak.
Sikeres vásárlás után szinte azonnal várjon egy visszaigazoló e-mailt. Ennek az e-mailnek tartalmaznia kell a jegyekre vonatkozó releváns részleteket és az azokhoz való hozzáférésre vonatkozó utasításokat. A digitális szállítási módszerek gyors hozzáférést biztosítanak a jegyekhez.
Ahogy az elsődleges vásárlók körülményei változnak, a hirdetések szünet nélkül jelennek meg. Ez egy dinamikus, folyamatosan változó készlet, amely jutalmazza a gondos és következetes figyelést. Az árértesítések beállítása és a rendszeres visszanézés szinte garantálja, hogy a kívánt hirdetés a kívánt áron lesz biztosítva.
A Ticombón a másodlagos piactér állandó jegyelérhetőséget biztosít, függetlenül attól, hogy mikor kerültek először forgalomba.
Queens Of The Stone Age Jegyek
Florence and the Machine Jegyek
Rainbow Kitten Surprise Jegyek
Electric Light Orchestra Jegyek
Nick Cave & The Bad Seeds Jegyek
Parker nemrég megjelent dala, a „Deadbeat” a folyamatos alkotói sürgősségét mutatja, és reményt ad a zenekar rajongóinak új albumbejelentésekre. A tavasszal induló turné arra utal, hogy a zenekarnak hamarosan megjelenhet egy új albuma. Az első jelentősebb stúdiómunkájától kezdve a hangzása mélyül és együttműködőbbé válik. Az arénaturnék fesztiválokkal telített nyarakkal váltakoztak, rést teremtve, amely úgy tűnik, nem veszélyezteti a következő albumciklust.
Az eseményjegyek vásárlásakor többféle módon lehet keresni. Kezdheti a legáltalánosabb kategóriákkal – dátum, helyszín vagy akár eseménytípus – hogy gyorsan megtalálja a preferenciáihoz leginkább illő általános területeket. Onnan már lefelé lehet fúrni a költségvetés vagy a legmegfelelőbb ülőhelyszekció specifikus szintjeihez.
A jegyárak a helyszíntől, az ülőhelytől és az elérhetőségtől függően változnak. A másodlagos piac különböző árkategóriákban kínál lehetőségeket, hogy megfeleljen a különféle költségvetéseknek.
A hivatalos értékesítési dátumokat az előadó csatornáin és a helyszínek weboldalain hirdetik meg. A másodlagos piac további lehetőségeket biztosít a jegyek biztosítására az elsődleges eladások után is.
Idén az előadó számos európai helyszínen, különböző európai régiókban lép fel. Ez magában foglalja az Ibériai-félszigetet, közép-európai fővárosokat, brit arénákat és még sok mást. A korábbi európai turnék számos csúcskategóriás helyszínre vitték az előadót, felléptek Amszterdamban a Ziggo Dome-ban, Barcelonában a Palau Sant Jordi-ben, Portóban a Super Bock Arénában, és Lisszabonban a MEO Arénában, hogy csak néhányat említsünk.